Welkom op de website van Stichting Bridge the Gap.

Missie Bridge the Gap 2018

Na de gedegen voorbereiding is het dan weer zo ver; De missie naar Laos zal op vrijdag 5 januari vertrekken. Onze partners in Vientiane zijn er klaar voor. De Women’s International Group heeft lokaal alles goed in de hand en verzorgt de propaganda in Laos  via alle mogelijke communicatiekanalen; Facebook, posters, kranten ,radio en televisie. Het Mahosot Hospital en de Dental Faculty kijken uit naar onze komst.

Ook wij zijn er klaar voor met ons team voor 2018 bestaande uit; Just de Mol van Otterloo, Jitske Nolte, Peter Don Griot, Mark Bram Bouman, Peter Broere, Tony Touray, Sjobbe Besseling en Henk Schotte die ieder vanuit hun eigen specifieke deskundigheid hun bijdrage zullen leveren aan het welslagen van de missie.

Het bestuur en team van Bridge the Gap wensen u allen Prettige Feestdagen en een Voorspoedig 2018. Mocht u nog voor het einde van het jaar ons willen steunen met een donatie, dan houden wij ons van harte aanbevolen. De fiscus heeft ons gecontroleerd en met lof onze ANBI status verlengd.

Het bankrekeningnummer is NL85ABNA0433493291

Hartelijk dank en wij houden u op de hoogte van de resultaten van deze komende missie.

Klik hier voor het verslag van de 2017 missie

De teamleden van Stichting Bridge the Gap zijn:

Dr. Peter Don Griot (Plastische chirurgie)
Drs. Jan Maerten Smit (Plastische chirurgie)
Dr. Mark-Bram Bouman (Plastische chirurgie)
Dr. Just de Mol van Otterloo (Kaakchirurgie)
Drs. Jitske Nolte, (Kaakchirurgie)
Drs. Leander Dubois (Kaakchirurgie)
Prof. Dr. Bram Tuinzing (Kaakchirurgie)
Drs. Peter Broere (Anesthesiologie)
Drs. Tony Touray (Anesthesiologie)
Drs. Kamil Wojciechowicz (Anesthesiologie)